čtvrtek 25. února 2010

Něco málo o mé osobě

Jsem přibližně 25-letý student z města jménem Třinec, ve kterém jsem se sice nenarodil, ale už tam nějaký ten pátek žiji. Momentálně by jste mně tam asi jen tak nezastihli, jelikož většinou přebývám Brně, kde studuji, pracuji atd.

Co se mého studia týče tak se dá říct, že je poněkud rozmanité. Po dokončení průmyslové školy jsem se s vervou pustil do studia na VUT v Brně, přesněji fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií. S vervou možná není ten nejlepší výraz, nicméně se již můžu pyšnit titulem Bc.

Asi v druhém ročníku mého studia jsem začal pozvolna objevovat záhady a krásy Linuxu. A opět, pozvolna asi není zrovna nejvhodnější slovo, protože můj přechod na linux by se dal shrnout do tří bodu a zvládnout v časovém období asi tří hodin, ale o tom někdy příště.

A jak se můj zájem o tento systém začal prohlubovat společně s mými samostudiem nabytými vědomostmi, zjistil jsem, že to je přesně to, čemu se chci v budoucnu věnovat. Pravda, dosti široký pojem ten "Linux". Ale pro začátek dostačující. Bohužel jsem ale začal zjišťovat, že mi má fakulta můj koníček zrovna neulehčuje a tak jsem se po úspěšné státní závěrečné zkoušce vydal na FIT (rozuměj Fakultu informačních technologií), kde mne s otevřenou náručí přijali.

Momentálně se zabývám spoustou různých věcí, z nichž jedna z těch málo důležitých je právě tento blog. Bohužel. Ale vše se může změnit.

Žádné komentáře:

Okomentovat